Saturday, June 13, 2009

...Birthday Party...

This picture took around 3 weeks ago when Farrell came to birthday party. He got many things from the party like he worn on this picture.

Last Thursday afternoon, he came to birthday party again. When we were in the car, he asked me," when i celebrate my birthday party?". He said ," I wanna celebrate my birthday, I wanna presents from all people who come to my party."

I said ," You celebrated your birthday party when you were 1 year, so many people come to your house and they gave you presents. I have job now, nobody will prepare everything for your birthday. But I promise you will celebrate your birthday on November".

He looks happy when i told him like that.

15 comments:

Keluargaku Surgaku said...

Ntar kalo Farrell ngerayain ultah, kuenya kirim ke Atlanta ya hehehe...

Farrell De Mohammad said...

@lala : iya dikirim nya via email yahh...hhehe

Umi Rina said...

Kalo Farrel Ultah ntar Umi bikinin kue ultah dech...;)

Farrell De Mohammad said...

@Ummi Rina : bener yah mi..dikirim langsung kesini loh hehehe

Henny Y.Caprestya said...

ah..kayaknya udah kepengen banget si farrel ngerayain ultah,,
dirayain aja..

Farrell De Mohammad said...

@Henny : bulan november ini farrell ultah ke 6..mudah2an aku punya waktu untuk mempersiapkan perayaan ultahnya..

Ardianz said...

wish u all the best

Penny said...

Farrell mau ultah ya?? Tante diundang ngga ya?? ups... tapi pasti mahal di ongkos dong nanti heheh

Klo ultahnya bulan november, berarti sama dg anak tante yang ke 3, dia lahir tanggal 22 November.
kita rayain sama2 ya...hehehe

nyoman said...

sayang aku nggak diajak hehe

reni said...

Waktu umur 1 tahun, Farrell kan belum paham benar arti ulang tahun, jadi wajar aja dia gak ngerasa pernah dirayain ultahnya...
Semoga Nopember nanti ultah Farrell benar-2 jadi dirayain.
Sayang aku gak bisa ikutan makan kue ulang tahunnya hehehe

Elsa said...

wah. pesta topeng ya...
lucu sekali tuh

V3 Alifah said...

selamat hari lahir....:) semoga harapan2nya terkabul :)..amin

Sanur Sukur said...

HOW CUTE,......happy b'day....

IHSAN said...

wah selamat ulang tahun ya?

Another Blogger said...

Anaknya lucu banget sih bu :)